szombat, november 06, 2010

Nyertesek!


Nagyon szépen köszönjük még egyszer az óriási érdeklődést!
Mai napon, a Radio Café Gasztrománia című műsorában megtörtént a sorsolás, gratulálunk a szerencsés nyerteseknek:
1. György Viktória: egy üveg friss, szűretlen Frantoio Montecchia olívaolaj Giuseppétől
2. "Orgyen" :egy üveg friss, szűretlen Frantoio Montecchia olívaolaj Giuseppétől
3. Panni -Heldné Nagy Annamária: egy üveg friss, szűretlen Frantoio Montecchia olívaolaj Giuseppétől
4. Reni (Az élet napos oldala) : olívaolaj kóstoló tanfolyam Giuseppével a Csillagánizs főzőiskolában
5. "Boglya": egy üveg csúcsminőségű Frantoio Montecchia olívolaj a Sarki Fűszeres felajánlásában
A felajánlóknak még egyszer köszönöm a díjakat, a nyerteseket pedig kérném, hogy jelentkezzenek (az e-mail címem látható a blog jobb felső sarkában) az ajándékukért!
Az olajügyet pedig ezennel lezárom:)

 

 

5 hozzászólás:

Blogger Reni szerint...

húha!
nem térek észhez!
nyertem :))
köszönöm!

4:37 du.  
Anonymous boglya szerint...

Csatlakozom Renihez: nagyon meglepődtem, még sosem nyertem. :-) Jó, hogy ilyen finomsággal kezdhetem. :-) Köszönöm szépen Mindenkinek.

boglya

6:42 du.  
Blogger Panni szerint...

Nyertem-nyertem!!! :-)) Álmomban nem hittem volna, én is csatlakozom Renihez és Boglyához!! Köszönöm szépen, hát most aztán örülök! :-))

7:11 du.  
Anonymous orgyen szerint...

Köszönettel tartozom a Giuseppének, a palackok urának, Zsófiinak, a szervezőnek, és Fortunának, aki András kezeit az én nevemet rejtő egyik cetlire is vezette. :D Gratulálok a többi nyertesnek is!

8:48 du.  
Blogger Panni szerint...

Átvettem, kipróbáltam! Köszönet ezúton is Neked és Giuseppének, akivel volt szerencsém személyesen is találkozni, mikor átadta Az Olajat. Az, hogy pénteken az átvétel és elválás után úgy 2 perccel a Szófia utca végén nagyon csúnyán meghúztam az autómat, kissé lelohasztotta a lelkesedésemet, de azért kibontottam és beleszagoltam csak úgy (hmmmmmmm) és szombaton már ki is találtam, mi legyen az első dolog, amiben kipróbálom.
Nagyon tetszett ez a recept, csak dió helyett pirított kesudióval csináltam.
A frissen pirított, még langyos kesudióhoz csorgattam az olívaolajat, hát az az illat leírhatatlan! :-) Ez az olaj isteni!!! Legszívesebben mindennap készítenék vele valamit, csak akkor nagyon gyorsan elfogyna! De azt hiszem, ez nem érdekel, majd veszek egy új üveggel, ha ez elfogyott, akármennyibe is kerül, megéri!!

12:05 du.  

Neked is van véleményed?

<< Főoldal