kedd, augusztus 01, 2006

Hétvégi morzsák

1. A hétvége gasztronómiai fénypontja minden kétséget kizárólag a 84 éves Nagyapám által főzött csirkepörkölt volt.

2. Valami megmagyarázhatatlan okból kifolyólag Budapesten mindig elkap a destruktívkodó hangulat. A kisördög itt nem alszik (vagy csak többet hall és lát…), úgyhogy nem tudom megállni:

Kis pesti színes:
Helyszín: Liszt Ferenc tér, Café Miró
Ch&V: A málnacapuccino sorbet-val édességben a málnacapuccino alatt pontosan mit kell érteni?
Pincér: Hát, az egy málnacapuccino tejhabbal és tejszínhabbal.
Ch&V: Aha. És a gyümölcssorbet tejmentes?
Pincér: Hölgyem, a sorbet az egy fagylalt, úgyhogy tejjel készül.

A Ráday utca pedig egy aranybánya, itt meg sem kell szólalni, elég végigsétálni, és különösebb keresés nélkül gyöngyszemekre lehet bukkanni.

Címkék: ,


 

 

9 hozzászólás:

Blogger Rossamela szerint...

:))
Ezt a gasztrosznob fanyalgást! Nem szégyelled magad! ;)

Pedig azt gondolnám, a Liszt F. tér és a Ráday utca a gasztronómiailag képzettebb régiókba tartozik.
Átérzem a helyzetet, sajnos kishazánkban meglehetősen gyakoriak az ilyesfajta párbeszédek. És még nekem kell kellemetlenül éreznem magam, hogy mit akadékoskodok...

És már annyira sem vagyok lelkes, hogy azt mondjam, indítsunk mozgalmat, tanítsuk a pincéreket.


Egyébként én is nagyon-nagyon gratulálok az első helyezésedhez - nekem is a kedvencem vagy, ha valaha írok blogot (nagyon szeretnék, bíztatnak is rá, majd nyugalmasabb időkben talán), a Tiéd lesz a mérce. Nehéz lesz megközelíteni...

4:45 du.  
Blogger chili&vanilia szerint...

De, nagyon szégyellem magam:)nem akarok én mindenben csak hibát keresni, csak amikor ennyire tálcán kínálják, akkor van kisördög..Egyébként a Ráday utcát nagyon szeretem, de botrány, hogy milyen feliratokat bírnak kiírni a táblákra.
Írjál blogot, nem kell semmilyen mércéhez hasonlítani, olyat írjál, amilyen Te vagy! Hajrá!

10:28 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Öööö, mijaza málnacappucino?

5:06 du.  
Blogger chili&vanilia szerint...

Hát, ezt sajnos én sem tudtam meg:)

7:01 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Hát ne csodálkozzatok semmin, ha a legnagyobb példányszámú magyar napilap mellékleteként megjelent 100 legjobb magyar étterem összeállításban az állítólag gasztrotájékozott szerző többek között azt a bödűltséget írja, hogy a rizottó "basmanti" (sic!) rizsből készül. Az a pincér legalább nem adja nyomtatásba....

3:17 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Bocs, az előző kommentről lemaradt az alairas. Udv, Eszter

1:06 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Elküldhetnéd kémeidet, erősködjenek, amíg ki nem derül, mi is ez... Eszik-e vagy isszák, stb.

8:18 du.  
Blogger chili&vanilia szerint...

Ó, hát feláldozom én magam erre az akcióra:)

9:08 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Izgatottan várom a beszámolót!

9:23 de.  

Neked is van véleményed?

<< Főoldal